Z CZEGO ZROBIONE SĄ PRODUKTY THESKA?
Większość rzeczy TheSka robimy ręcznie. To nie produkty, które udają handmade, ale prawdziwa ręczna robota. Przeważnie robimy tylko pojedyncze sztuki lub maksymalnie 2-3 z tego samego modelu.
Tworzymy z włóczek dobrej jakości – wybieramy różnego rodzaju wełny, bawełny, mieszanki, np. wełna +akryl oraz akryl premium. Każda włóczka jest inna w dotyku, niektóre mają więcej „włosa”, inne są bardzie zwarte. W opisach produktów staramy się zamieszczać zdjęcia w dużym zbliżeniu oraz dokładne opisy. Dobrany rodzaj włóczki wpływa na cenę.
JAKIE SĄ KOSZTY I CZAS DOSTAWY?
Dostępne produkty wysyłamy zazwyczaj w ciągu 48 h.
Robione na zamówienie w ciągu ok. 7-10 dni. Czasem termin się wydłuża, jeśli musimy zamówić włóczkę.
Wysyłamy do paczkomatów (12 zł) i pocztą polską (11zł) albo w sposób, który z Tobą uzgodnimy. Tak, żeby Tobie pasowało. Wystarczy się z nami skontaktować przez zakładkę Kontakt albo napisać na czapka@theska.pl.
Jeśli mieszkasz w Poznaniu i okolicach, można też odebrać rzeczy osobiście.
Wysyłamy też za granicę. Wystarczy, że ustalimy sposób i koszt wysyłki.
JAK DBAĆ O RZECZY Z WŁÓCZKI?
Najlepiej prać ręcznie albo w pralce maksymalnie w 30’C. Produkty delikatniejsze, czy luźniej robione zawsze pierzemy ręcznie. Najlepiej suszyć na płasko. Nie prasujemy, bo może zmienić się faktura włóczki.
KTÓRE WŁÓCZKI BĘDĄ DOBRE DLA ALERGIKÓW?
Jeśli masz alergię na wełnę, wybierz produkty z bawełny, akrylu, czy poliamidu. W opisach produktów znajdziesz informację o rodzajach włóczek. Zawsze możesz też do nas napisać przez zakładkę Kontakt, a znajdziemy włóczkę dla Ciebie.
JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania na nasz adres. Wcześniej daj nam znać, że chcesz zwrócić towar na mejla czapka@theska.pl. Środki zwrócimy Tobie zaraz po otrzymaniu towaru.